Nu jävlar..

Hejhej, ville bara be om ursäkt för att vi skriver så ofta.. Ska försöka tagga ner lite så alla hinner med att läsa!

Nu har vi lite nyheter på g iaf! Jag ska iväg till stöten på torsdag med min kusin o hans familj till söndag. Det ska bli grymt kul. Jag åker snowboard egentligen men eftersom han har ett par skidor över tänkte jag prova mig på det också! Det har gått lätt två säsonger sen jag stod på brädan senast så vi får se hur det går.
Målet är iaf att inte bryta nåt fram till söndag då vi kommer hem igen, för på måndag dagen efter åker jag, Victor, Oskar, Hannes och Matilda upp till Tandådalen för en veckas åk igen! Vi ska bo i Oskars stuga som tydligen ligger mitt i backen, låter riktigt nice!
Igår var vi på en liten shoppingrunda i Norrköping för att införskaffa det viktigaste till fjällfärden. Hittade mycket billigt skit som jag slog till på, får se hur länge det håller. Jag gilllar fan inte rea.



Så nu förbereder jag er iaf, kommande två veckor kan det bli ganska dålig uppdatering till skillnad från nu ;D

bye!

Arash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0