Update Nor

Här jobbas det på flitigt. Varit o kollat på en liten liten lägenhet idag. Vidrig toalett så jag vände nästan direkt. Han frågade vad jag jobbade med också. Förra gången det var visning sa jag att jag inte hade ngt jobb, Ylva tyckte inte jag skulle säga det nästa gång så jag sa: Jag spelar poker. "Ehhh ok" med halvgrinig ton svarar Gunnargubben. Inte värre imponerad. Så nej, inget jobb kanske svaret blitr nästa gång igen..

På Lördag har vi två visningar på två fina 3or. Ska bli intressant!

Idag har jag varit rätt flitig ändå. Tvättat, diskat och tagit en snabbfika med Ylva innan hon tog tåget till Sverige är det som gjorts.

En tanke slog mig på trikken tillbaks på lägenheten. Vart har The Knife tagit vägen? Lyssnade på dom i mp3an och dom är ju riktigt sköna men ack så länge sen do gjorde ngt nytt va?
Imorgon kommer aggressiva Victor och trevlige Arash tillbaks också. Ska bli trevligt tycker jag! Det innebär dock lite städning för mig, damn! Nu ska jag koka lite pasta innan kvällens pokerpass drar igång! /// M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0