tandborste



fan vad sleten min tandborste har blivit på så kort tid!

den tanken slog mig för ungefär en vecka sen när vi bara hade varit här i några dagar. 

vem fan har använt min tandborste?! jag vet att det är du Arash!

victor fäller en dömande kommentar för cirka 4 dagar sedan.

för fem minuter sedan:

m - vart fan är min tandborste, är det nån som har snott den? jag vandrar omkring i lägenheten och borstar tänderna och går i sakta mak mot toan för att se vad som står på.

m - men din jävel, kör du med min?

a - vad snackar du om, det här är min!

m - nä jag har fan använt den där i en vecka, det är jag säker på, ylva köpte den till mig!

a - meh, det har ju jag med! (fan har jag glömt att packa upp min tandborste och kört med magnus? :S)

m - men det är lugnt, ylva har också använt den, vi kan dela på den allihop.

a - haha yes ( vart fan är min tandborste då??! )

magnus går o lägger sig bredvid ylva...

m - fniss fniss, schhhhh..

y - arash! det där är inte den tandborsten som jag köpte till magnus, det är den andra blåa.

a - jag visste det, jag har fan aldrig fel! men det gör inget magnus ( jag väntar tills han har somnat med och slå till honom )

muahahahha




magnus är boven i dramat som vanligt.. dock inte säkert om det var han som snodde victors också. det är ju riktigt orimligt att han går och tror att min tandborste är hans tandborste och sedan använder victors ändå, men nu är det ju Mange vi snackar om, så inget är väll egentligen omöjligt..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Magnus brukar vara bra på att ta andras tandborstar det lilla äcklet!

2008-11-12 @ 01:13:13
Postat av: Ylva

O den har man använt 2 ggr! :(

2008-11-12 @ 09:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0