Tävling!



Skåne är ett påhitt av djävulen! Sedan vi kom hit har vi inte sett annat än storm, arktisk kyla och drivis ta mig fan! Säkert ett par 100 sekundmeter så fort man sticker ut näsan.. 

Inte nog med det, om det nu mot alla odds skulle finnas någon sol i dessa delar av landet så ser man knappast röken av den när man befinner sig i en betong bunker 06.00-18.00 dagarna i ända!
Men jag är inte bitter för det, visst finns det glädje ämnen!   Classe ( miljonären ) är ett, Leo Gubben Schnaijder ett annat!
Det tackar vi för, att ha någon att skratta med ( åt ? )  är värt många kappsäckar guld!
Ska försöka föreviga dom båda själarna undermorgon dagen och dela med mig av dessa på ett eller annat sätt under veckan!




TÄVLINGEN!


Såg att Arash nämnde Chris Brown här ovan... För att han är en sådan hygglig kille så säger han att han planerar att utlysa en tävling här på bloggen, där vinnaren får följa med oss på en helkväll i Stockholm med Chris Brown då givetvis som huvudaktivitet! Han står för cashen och jag för underhållningen! 

Vidare information och tävlingsregler kommer under morgon dagen! Så håll utkik..


Until then!    Soo long S*ckers!






Kommentarer
Postat av: Bea

Hejhej, allt bra med dig idag?

2008-11-19 @ 00:20:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad hände med den omtalade tävlingen? redan utsett en vinnare?

2008-11-26 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0