Plötsligt händer det.

Kom precis in efter en liten promenix i kylan. Tänkte jag skulle ute och handla och ta en nypa frisk luft.
Men.. Så plötsligt händer det! Ett gäng tjejer står med Coop-påsar o langar till folk, en ny butik skulle öppna imorgon. Gratis mat för alla som passerar! Juice, espresso, sylt, bröd, italiensk skinka och servetter bjöds det på! For free! Ibland har man tur.

Det var dock inte ngt av detta jag tänkte handla men vad gör det? Gratis är gott!

Nu ska vi se om lite fler saker vänder också..
Pokern börjar sakteliga vända tillbaka åt rätt håll iaf. Har inte kunnat spelat mer än 15 min idag tyvärr dock då internet varit alldeles för ostabilt :/.

Snart är man säkert frisk också. Badade förut och det gjorde gott känner jag! Nu ska jag njuta lite av gratismaten!

Auf Widersehen!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0