Pizza

Satan va god pizzan blev ikväll. Salami, tomat och lite pesto! Mkt nöjd.

Tipsade ju om Kanye Wests nya album tidigare idag/igår. Dålig länk dock, kvalitén sög. Här kommer en bättre!
http://torrents.thepiratebay.org/4519215/Kanye_West_-_808____s___Heartbreak_(Webrip).4519215.TPB.torrent



Kl 07.25 imorgon bitti ska jag ta tåget hem till mina päron. Tänkte dra hem o hämta lite saker man kan tänkas behöva. Här även beställt lite kläder som ska plockas upp! Blir nog inte mkt sömn inatt. Brukar somna runt 3 på natten :/ Ska försöka ta tag i min dygnsrytm nu igen men blir så lätt att man faller tillbaks igen när man inte har ett normalt 9-5 jobb.

Drar tillbaks till Oslo på fredag för att möta upp mina förlorade vänner som bekant är nere i sydsverige, Viggan o Turken.
Ska bli kul att få mäta sina manliga krafter i Pro Evolution igen!

///
Mangler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0