I bilen på vägen

Nu sitter vi i bilen på väg mot Malmö! Jag, Victor och Kroppen  är i GBG om ca en halvtimme. Jensa och BD kommer förhoppningsvis bli funna relativt snabbt så vi kan fortsätta vår färd mot the infinity...........

Fan vad bra det är med trådlöst internet förresten! Jag hade aldrig klarat mig utan denna lilla makapär. Jag färdas i 120 km/h på en gammal motorväg och jag kan ändå sitta o chatta o skriva blogg! Jäkligt nice!

(obs, bör ej testas utan privat chaufför)






Ikväll kan det mycket väl hända att vi testar utelivet i Sveriges tredje största stad då vi är där för första gången, återkommer med mycket bildbevis.

byee

A


Kommentarer
Postat av: Mange

Fan va bra ni är. Vilka bloggare

2008-11-14 @ 17:51:28
Postat av: mange

Är du gladare nu arash?

2008-11-14 @ 17:52:44
Postat av: Andréa

hey snygging! kommatill alltså? du är ju knäpp! jag träffade din far idag, vad glad jag blev när jag såg honom =) Jag ååååker snart!

2008-11-14 @ 18:05:20
Postat av: Anja

Svar:

Na, sleten är hon inte. Jag tycker att hon är snygg!

2008-11-14 @ 19:25:41
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Hanna

trådlöst? jag som kunde svära på att det sitter en ciruks 10cm lång usb-sladd mellan modemet och datorn.



m hälsar



HA DET SÅ KUL

2008-11-15 @ 14:49:01
URL: http://boy-with-a-coin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0