Helgen som gått

Fan va kassa vi är. Ingen av oss har orkat blogga under helgen. Arash och Viggan kom "hem" till Oslo i fredags. det dröjde inte länge innan vi öppnade första ölen. Pizza slängde jag ihop till dom hungriga resenärerna som helgen till ära dragit med Oskar. Trevlig grabb även det! Kanske t o m trevligare än åtminstone Victor. Oskar slåss iaf inte.
Viggan bjuder dagligen på ett färskt blåmärke på min högra axel. Jag kommer inte att acceptera detta länge till. Som tur är har jag några dagar för recovery eftersom dom åkt ner på utbildning i Skåne nu igen.

Helgen, som sagt.. Mkt alkohol blev det. Utgång på ett halvt nyöppnat ställe som hette Sollicompagniet. Ganska så skoj faktiskt. Bra musik o bra drag. Arash hade besök av sin tjej över helgen så han bjöd inte upp till dans på samma sätt som vi andra försökte med. Fredag bangade han utgång totalt. Men det förstår jag mkt väl! Har man inte sett sin tjej på ett tag så kanske man har mkt att ta igen? ;)
Överlag en mkt skoj helg måste jag säga.  Bilder tror jag Vic eller Arash drar upp sen.

Vet itne hur lång Oslovistelsen blir. Vi måste ju försöka få tag i lägenhet innan 1 Dec och det ser so far rätt mörkt ut. Får försöka ligga i lite under veckan.

Nu ska jag mölja i mig lite pepparkakor! Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Mange du är också väldigt trevlig, synd att du är så dålig på Pro evo bara, men man kan ju inte vara allt här i världen! ;)

2008-11-24 @ 20:29:59
Postat av: Magnus

haha, även den bäste kan ha en dålig dag.

2008-11-24 @ 20:47:38
URL: http://kommatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0