Gäst inlägg, Oskar/Evelina gör Oslo WIIHUUUUU!!!!

Jahaja då var man i Oslo då, efter 14 timmars skakande  tågresa brevid en inte så välvårdad ung man med vitlöksandedräkt så blev man uppmött av två glada vänner som förstås anpassat tiden efter sin bästa väns resa.........................NOT!  Jag är inte full Tove jag lovar! Bara lite! Nevars Skämt o sido sitter här i lägenheten som nyutnämd CHAMP över PS3 spelet PRO EVO Mange loosade med ca 18-0!!!(STOLT), Ne nu lämnar jag över till Evelyn som är i sina bästa dager PEACE! 

Haha, sammanfattningsvis är Oskar hittills nöjd med sin resa! Vi sitter nu oskar, evelina, arash, victor, magnus, matilda och karin i lägenheten, vilken är väldigt mysig och fin! Efter en heldag på sacomässa i sthlm följt av 7timmar tåg är jag inte särskilt pigg, men man är faktiskt inte i oslo varje dag så det får helt enkelt förträngas. 
O en stund får jag även köra en premiärkörning här i norge, ska köra hem stackars matilda och karin som måste jobba i morgon.. Hoppas någon följer med och visar vägen hem igen, annars tappar jag nogbort mig fortare än kvickt.
Imorgon hoppas jag att grabbarna visar mig runt och låter mig besöka alla trevliga fik de verkar ha varit på. Förhoppningsvis kanske det blir lite shopping också!
Arash syster Jasmine bor också här i Norge, hoppas jag träffar henne imorgon!


Oskar & Evelina

Kommentarer
Postat av: Hanna (Hannes)

Finns det någon person som är i närheten av hur tänd oskar är HELA TIDEN!



hoppas ni har/får det kul.





(arax och vixtor, kör slut på han)

2008-11-22 @ 14:00:14
URL: http://boy-with-a-coin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0