Copenhagen Update?

Ja, vad fan hände med livebloggen från Köpenhamn? :D
Tjiii fick vi alla förväntansfulla själar.
Själv vaknade jag för att få hoppas läsa en kalasrapport från Danmark men icke. Jag ber om ursäkt å Arash vägnar E.
Kanske skrev jag upp förväntningarna om en liverapportering lite för mkt :)

Det enda jag hört från deras trip är att de blivit anklagade för vandalism och skadegörelse i Malmö tror jag det var. Det hela var givetvis ett missförstånd. Grabbarna var på fel plats vid fel tillfälle. Mer info kommer säkerligen.

Ylva kom hit o väckte mig för en timma sen. Jag vaknade ´men hon somnade.. Nu ska jag ta mig en dusch o sen dra iväg o käka kebab till frukost om jag får upp Y.  Det förtjänar jag.

Magnus

Kommentarer
Postat av: madeleine

sv. du har nog hamnat fel med intervju å louise men tack för besöket =)

2008-11-16 @ 12:39:09
URL: http://nallem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0