Bra Start!

Efter en lugn uppstigning i morse, så var tanken att vi skulle knalla ner på staden och fika o käka. Planen var klar, Bagel ´n´ Juice först och sen kanske en sväng förbi Bislett Kebab för att runda av eftermiddagen.     
Hade gott om tid och stämningen var på topp...  Men då ringde våran rara lilla vän Matilda till världens snällaste Arash.. Oklart vad som sades i telefonen, förutom att hon på något vis hotade honom med stryk om vi inte kom och hämtade henne omedelbart och körde henne till jobbet... En likblek Arash förklarar i alla fall läget för mig o Magnus och vi kan inte annat göra än att följa med..

Eftersom vi lyckats fått ett dussin P-böter på en vecka och vädret var fantastiskt, så hade det varit ganska ultimat att lämna den gamla Opeln på gatan.. Men icke, redan där sprack planen..

Ett par timmars bilresa senare, inte en rask 15-minuters promenad som det var tänkt, lyckas vi klättra ut ur bilen, hungriga sura och typ 200 spänn i parkeringspengar fattigare.



Matilda Fienden i baksätet skrattar sig varm över våran olycka!





Nåväl där vände i alla fall turen, Bagel ´n´ Juice är grymt.. Super goda Bagels, smoothies värdiga kungligheter och Kaffe som faktiskt är helt klart godkänt serveras. Det ryktas till och med om att om man känner någon i personal strykan så får man nån form av familjerabatt vilket ger cirkus halva priset på alla härligheter! Tur att vi känner så gott som alla, så att sådana små strunt saker är lätt löst, höhö

Efter 2 timmar på stan och en timme till i bil kö ( damn you stupid traffic ) är vi nu hemma igen. Ska snart på lägenhets visning, och sen fotbolls träning!               

Ikväll väntar finmiddag och starkdryck, vi ska ju lämna Oslo i närmare en vecka, jag vet inte om vi firar över att lämna Oslo eller att komma till Sverige men trevligt ska det bli! Sen får vi väll se vad Oskar med kroppen har för förväntningar på kvällen.. Kanske blir en sväng över staden till och med!






Kommentarer
Postat av: Åsa

Brukar du åka skidor/bräda på vintern?

I så fall vart åker du hellst å åker skidor/bräda??



Ha det bra!

2008-11-13 @ 18:51:28
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv; okej, kul!!

själv åker jag ju skidor.. men har inte åkt så länge, så jag har inte hunnit bli så kräsen än..=)



Allt bra annars??

2008-11-13 @ 19:43:22
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sv; haha.. det låter bra det!!

Jodå, jag mår också bra.. fast att jag bor i Motala.. haha*

2008-11-13 @ 19:59:09
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har ett tips till dig



Det är så att jag är medlem på en sida som heter PointShop och jag är jättenöjd. Där kan man genom poäng köpa DVD-filmer, Godis, och en massa mer. För att få poäng, det fungerar som de flesta gratis sidor, t.ex. gå in på en länk, få poäng. Var med i en tävling få poäng osv. Något som är speciellt med denna sida är att man kan blogga för att få poäng. Om du är aktiv så kan du få upp till 1000 poäng för bara 5 inlägg. Något som du borde fundera över.



Här kan du bli medlem: http://www.pointshop.se/?ref=2331954



Lär mer på min blogg här: http://kaaarinnn.blogg.se/2008/november/pointshop.html#comment



2008-11-13 @ 20:01:14
URL: http://kaaarinnn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Miss you bro!

2008-11-13 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0