15 Nov

Underbart väder idag! Solen skiner och jag tippar på 10 grader varmt! Tog en promenad ner på stan med Ylva för en fika och lite presentinhandling.

Fikan idag blev på Baker Hansen vid Nationaltheathret. Mkt bra varm choklad och Curry/Kyckling smörgåsen var mycket mycket fin. Bästa fikastället so far! Bilder kommer senare..

Ikväll händer det inte mkt för min del. Jag har haft min tyngsta pokervecka någonsin så jag ska försöka vinna tillbaka en del av det senare tänkte jag. Känner mig lite febrig och dassig så blir nog mest att ligga i soffan under en varm filt tills dess.
Ser fram emot Arash och Viggans "Sensation" rapportering från Copenhagen senare ikväll. Det blir nog grymt!

Kolla in senare för den rapporteringen nerifrån Danmark!!

MAGNUS

Kommentarer
Postat av: e

vad hände med uppdateringen?? :P

2008-11-16 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0