Julafton än en gång...

Då var årets julafton över.. Som vanligt en mycket bra dag både ekonomiskt och socialt! :)
Men jag nöjde mig inte med klapparna och kuverten jag fick utan sätte mig för att lira lite ett par timmar.
Började på en ny pokersite. redkings.com.. Man kunde spela in ett PS3 så jag tänkte jag ska försöka med det.
Sätte in 100 dollar och har nu i skrivande stund omvandlat det till 700 usd. Lifes good ibland!

Nu ser jag framemot kvällen som komma skall! Julöl och trevligt sällskap kommer det bjudas på.
Vore trevligt att dra ner till er grabbar i Finnspång (ett eller två "N"?) men det får bli vid ngt annat tillfälle.

Ha de fint nu i mellandagarna allesammans för snart är det jobb igen!!
Natti!

Mangler

Kommentarer
Postat av: Arash

jag är gaaanska säker på att finspång stavas med ett N! ;D

2008-12-27 @ 00:47:48
URL: http://kommatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0